novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | NOVICE
TWINGO
CLIO
THALIA
MEGAN
SCENIC
LAGUNA II

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam



RENAULT
4
5
9
11
12
18
19
21
25
TWINGO
CLIO
ESPACE
EXPRESS
KANGOO
MEGANE
SCENIC
LAGUNA
SAFRANE

Zaradi odločitve, da bo skrb za varnost ena glavnih strateška usmeritev podjetja, ki jo bodo dosledno uveljavljali pri vseh svojih modelih, je


Renault prva avtomobilska znamka, ki je dosegla
izjemnih 5 zvezdic v preskusnih trkih Euro-NCAP.


Konzorcij Euro-NCAP je včeraj predstavil izide svojih preskusov pasivne varnosti na kompaktnih enoprostorcih. Renault Scénic se je s 4 zvezdicami izkazal kot eden najvarnejših modelov a svojem razredu in tudi potrdil odlične ocene, ki jih je pred tem dobil že Mégane.

Euro-NCAP je prav tako objavil izide preskusnih trkov, ki so jih izvedli s povsem novim modelom Renault Laguna. Ta avtomobil je prvi model (ne glede na razred), ki je dobil najvišjo možno oceno, izjemnih 5 zvezdic.

Vse številne uspehe pri tovrstnih preskusih nedvomno velja pripisati strateški usmeritvi Renaulta, ki so jo poimenovali "Varnost za vse". Z odličnimi izidi za modele Mégane (4 zvezdice leta 1998), Espace (4 zvezdice leta 1999), Clio (4 zvezdice leta 2000), Scénic (4 zvezdice leta 2001) in Laguna II (5 zvezdic leta 2001), se lahko pri Renaultu povsem upravičeno pohvalijo, da imajo obsežno paleto modelov z najvišjo stopnjo varnosti.


Euro-NCAP (European New Car Assessment Programme) je neodvisen konzorcij, ki združuje številne evropske ustanove in potrošniška združenja. Večina evropskih držav je pridruženih preko mednarodne preskuševalske zveze (International Testing association), ki združuje 25 potrošniških združenj. Z Euro-NCAP so povezane tudi vladne organizacije iz Velike Britanije (ministrstvo za transport), Švedske (državna uprava za ceste) in Francije (ministrstvo za transport in opremo). Poleg njih v konzorciju sodelujejo tudi Evropska Komisija, Svetovna avtomobilistična zveza (FIA) ter zveze avtomobilistov kot sta ADAC iz Nemčije in Kraljevi avtomobilski klub (RAC) iz Velike Britanije.

Namen konzorcija Euro-NCAP je redno preverjanje lastnosti vozil v preskusnih trkih, na podlagi katerih podajo ocene varnosti avtomobilov po posameznih segmentih. Ocene, ki jih ponazorijo s številom zvezdic, so pri doslej preskušanih avtomobilih segale od 1 do 4 zvezdic. Toda Laguna II je prvi avtomobil, ki je prekinil ta niz, saj je najvišjo doseženo oceno z štirih premaknil na pet zvezdic. Tako oceno je Laguna II dobila po meritvah domnevnih poškodb potnikov pri naslednjih vrstah trka:
n čelnem trku s hitrostjo 64 km/h in 40-odstotnim zamikom,
n stranskem trku v zmečkljivo oviro s hitrostjo 50 km/h pod kotom 90ˇ in
n stranskem trku v drog s hitrostjo 29 km/h.


S 4 zvezdicami se je Renault Scénic izkazal za enega najvarnejših modelov v razredu kompaktnih enoprostorcev

Euro-NCAP je včeraj objavil izide letošnjih preskusov kompaktnih enoprostorcev. Scénic je z odličnim rezultatom 29,11 točk od 34 možnih , ocenjen s 4 zvezdicami in uvrščen med najvarnejše modele v svojem razredu. Svoj uspeh ScŽnic brez dvoma dolguje odločenosti Renaulta, da za vse svoje modele zagotovi najnovejšo in najbolj dognano opremo na področju varnosti.

Tako ima Scénic poleg serijsko vgrajenega celovitega Renaultovega Sistema Programiranega Varovanja (SPV), ki vključuje čelni varnostni blazini s programiranim praznjenjem, stranski varnostni blazini, zategovalnika varnostnih pasov z omejevalnikoma zatezne sile in zglavnika na ergonomskih vodilih spredaj, še novosti v varnostni opremi. Scénic je namreč od letošnje pomladi serijsko opremljen tudi z varnostnima zavesama, ki v primeru trka ščitita glave potnikov spredaj in zadaj. Pri preskusu je Euro-NCAP dobro ocenil delovanje te zavese, saj sta bili glavi potnikov dobro zaščiteni pri preskusnem stranskem trku. V kombinaciji z varnostno zaveso stranski varnostni blazini spredaj še dodatno ščitita prsni koš.

Za zaščito potnikov zadaj, sta oba stranska sedeža opremljena z zategovalnikoma varnostnega pasu, ki poskrbita za optimalno zadržanje telesa pri trku. Omeniti velja, da imata stranska sedeža zadaj tudi vgrajena standardizirana pritrdišča Isofix in da se je ob preskusnem trku Euro-NCAP za učinkovitega izkazal tudi varnostni otroški sedež Renault Easyfix.

Nenazadnje je preskusna ekipa potrdila tudi učinkovitost namestitve opozorilnih nalepk na senčnik oziroma na vetrobransko steklo. Nalepke opozarjajo na nevarnost namestitve otroškega varnostnega sedeža na prednji sovoznikov sedež, če varnostna blazina spredaj desno ni izključena. Take opozorilne nalepke so v vseh modelih Renault.

S 5 zvezdicami po Euro-NCAP je Laguna II soustvarila zgodovino tega konzorcija in postala merilo na področju pasivne varnosti.

Medtem, ko so nekateri pesimisti že pričeli verjeti, da je pasivna varnost v avtomobilih dosegla svoje meje, Renault dokazuje nasprotno. Laguna II z izjemnim dosežkom 33,1 od 34 možnih točk , kar več kot zadostuje za podelitev maksimalnih petih zvezdic, se je Laguna izkazala za avtomobil, ki ne glede na velikostni razred zagotavlja najboljšo zaščito potnikov.

Zgradba Lagune II je odlično zdržala najzahtevnejši preskusni čelni trk s hitrostjo 64 km na uro. Še več, po trku so ugotovili znatne možnosti dodatnih deformacij (za izničenje še več energije). Omejitev deformacije prostora za potnike ostaja eden glavnih ciljev Renaultovih inženirjev: zgradba Lagune II tako vsebuje za skoraj 70 kilogramov jekla z izjemno visoko mejo elastičnosti (THLE), ki zagotavlja do 2,5-krat tolikšno trdnost kot običajne vrste jekla. Posamezni sklopi, na primer motor, akumulator, zavorna servo naprava, ohišje zračnega filtra in druga oprema se ob trku zasukajo vstran, da ne ovirajo programiranega deformiranja zgradbe avta.

Za boljšo odpornost pri stranskem trku so osrednji (B) stebriček ojačali z dodatkom treh plasti jekla. Skupna debelina tako znaša kar 4,3 milimetra. To trdnost dopolnjuje dognana zasnova prečnih ojačitev v dnu in strehi avtomobila, ki ob trku zagotavlja najboljši možni način razpršitve uničujoče energije. Zgradba vrat vključuje elemente za absorbiranje energije, zaradi katerih je zaščita prsnega koša potnikov še mnogo učinkovitejša.

Vrednosti, izmerjene na preskusnih lutkah med testnimi trki Euro-NCAP dokazujejo, da sta voznik in sovoznik v primeru čelnega trka zelo dobro zaščitena. V ponazoritvi z barvami na lutki, s katerimi označujejo stopnjo zaščite, prevladuje zelena (= zelo dobra zaščita) za glavo in spodnji okončini ter rumena (= dobra zaščita) za prsni koš. Laguna II s tem dokazuje učinkovitost najnovejšega rodu Renaultovega celovitega Sistema Programiranega Varovanja (SPV), ki ga je uvedla na trg. Ta edinstveni sistem sestavljajo varnostni blazini in varnostna pasova s prilagodljivim delovanjem. To je tretji rod Renaultovega SPV, katerega poglavitna značilnost sta čelni varnostni blazini z dvostopenjskim delovanjem in prednja varnostna pasova z zategovalniki ter omejevalniki zatezne sile, ki so umerjeni na 400 kg. Ne smemo pozabiti, da sistem samodejno določi eno od dveh velikosti varnostne blazine glede na silovitost trka. To je optimalna rešitev, s katero izboljšajo zaščito potnika v primeru silovitega trka, ne da bi obenem povzročili dodatne težave pri blažjih trkih. Edinstveni del tega sistema sta dva zategovalnika varnostnega pasu za voznika. Ta sistem v primeru trka lahko bistveno bolj omeji premik voznikovega telesa naprej, zaradi česar sta bolje zaščiteni spodnji okončini, še zlasti močno pa je zmanjšana verjetnost poškodbe kolen. Prav tako pomembna je odlična zaščita stopal in gležnjev s pomočjo skrbno zasnovanih zmečkljivih delov v dnu avtomobila.

Vsi sedeži imajo izboljšano ogrodje in zasnovo za preprečevanje zdrsa telesa pod varnostnim pasom. Za zmanjšanje tveganja poškodb spodnjih okončin so posebej zasnovali tudi sistem vpetja pedalnega sklopa; gred zavorne stopalke ob silovitem čelnem trku razpade, samo stopalko pa potisne proti tlem.

Vsi trije sedeži zadaj so opremljeni s tritočkovnimi varnostnimi pasovi, stranska pa imata tudi zategovalnika in omejevalnika zatezne sile, ki sta umerjena na silo 600 kg. Poleg tega so na vseh treh sedežih zadaj nameščeni po višini nastavljivi in (za boljšo preglednost nazaj) pogrezljivi zglavniki. Pri Renaultu niso pozabili na varnost otrok, saj sta oba stranska sedeža zadaj opremljena z Isofix standardiziranimi pritrdišči za otroške varnostne sedeže.

Nenazadnje so za zaščito v primeru stranskega trka vse različice Lagune II serijsko opremljene s stranskima varnostnima blazinama, ki ščitita prsni koš in sta vgrajeni v naslona prednjih sedežev, ter v stranska robova strehe vgrajenima varnostnima zavesama, ki ščitita glave potnikov spredaj in zadaj. Za doplačilo sta na voljo tudi stranski varnostni blazini zadaj. Skupaj ima Laguna II lahko vgrajenih nič manj kot osem varnostnih blazin.

Obsežen seznam inovacij na področju varnosti

Z uspehi številnih svojih avtomobilov v preskusnih trkih Euro-NCAP doslej je Renault pridobil neizpodbitno verodostojnost na področju pasivne varnosti in zaščite potnikov (MŽgane - 4 zvezdice in ocena Ňnajboljši v razreduŇ leta 1998, Espace - 4 zvezdice in ocena Ňnajboljši v razreduŇ leta 1999, Clio - 4 zvezdice leta 2000, ScŽnic - 4 zvezdice in Laguna II - 5 zvezdic leta 2001). Razloge za dejstvo, da paleta modelov Renault danes zagotavlja najvišjo stopnjo varnosti, je treba iskati v bogatem izročilu in v obsežnem seznamu inovacij s tega področja. Renault je bil (leta 1995) prvi proizvajalec, ki je svoje avtomobile serijsko opremil z omejevalniki zatezne sile na varnostnih pasovih. Prav tako je bil leta 1997 prvi, ki je predstavil čelni varnostni blazini s programiranim praznjenjem in ju je že leta 1998 vključil v svoj SPV (Sistem Programiranega Varovanja), ki ga zdaj serijsko vgrajujejo v vse svoje modele. Zdaj je v Laguno II vgrajena tudi najnovejša dopolnitev Sistema Programiranega Varovanja - čelni varnostni blazini in prednja varnostna pasova s prilagodljivim delovanjem.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2001 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane