novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | CLIO
NOVICE
PREDSTAVITEV
TEHNIČNI POD.
FOTO GALERIJA
CENIK

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

Predstavitev: Novi Renault Clio

Zvezda stalnica

   Renault neustavljivo nadaljuje s svojim pohodom na evropski vrh. Sicer je le-ta v tem trenutku še precej oddaljen, vendar v zahodni Evropi že proda tolikšno količino avtomobilov, da Volkswagen pospešeno pripravlja protiudarce v najbolj prodajanih segmentih. Po letošnji predstavitvi nove Lagune ter vrsti novih motorjev, je sedaj prenovo dočakal Clio - slovenski nacionalni avto.
NOVICE

Novi Clio na obzorju

Tekst: Matej Umek - SAGA Institute
Foto: Renault
Datum: 17.4.2001

  Pri Renaultu so končno tudi uradno predstavili prenovljenega Clia, ki že nekaj časa buri duhove v javnosti. Sedanja verzija vozi po cestah že od 1998 in potrebno je bilo narediti nekaj sprememb.
Seveda so najprej začeli pri zunanjosti, kjer je še največ sprememb na prednjem koncu. Povsem nova sprednja maska, podobna tisti, ki bo v bodočnosti krasila Vel Satisa, že nakazuje trend v prihodnosti pri Renaultu. Prednje luči so dvojne - pri nekaterih različicah celo ksenonske in podaljšane v blatnike, med njima pa sta veliki odprtini za zrak. Sredino pa zaznamuje pravokoten nosilec, na katerem je pritrjena značka. Na bokih in zadku je nekoliko manj sprememb, tako da Clio od strani in od zadaj ostaja v osnovi precej podoben, linije pa so postale bolj ostre. Nekaj sprememb je tudi na zadnjih lučeh, ki so postale bolj trendovske.
  Inženirji obljubljajo, da je kar 50% delov spremenjenih, zato je tudi notranjost postala še bolj dovršena in precej spremenjena. Še več je odlagalnih prostorov in praktičnih dodatkov, drugačna pa je tudi armaturna plošča, ki je z novimi in kvalitetnejšimi materiali še prijetnejša. Poseben primer je tudi pokrov nad merilniki, ki je dvakrat izbočen, kot je to sedaj v modi.
  Novi clio pa ni le prijetnejši za oko, temveč vsebuje kar nekaj tehničnih izboljšav. Seveda se ponaša z veliko pasivne varnosti, saj poseduje sprednji dvostopenjski čelni varnostni blazini in še dve stranski. Štirje sedeži so opremljeni z zategovalniki in omejevalniki zavorne sile, prav tako pa so na zadnjih in na sopotnikovem sedežu pritrditve Isofix. Standardno pa bo na voljo tudi EBA (zaviranje v sili). Pod pokrovom motorja pa bo premiero doživela tudi nova družina 1,5 litrskih "Common rail" turbodizlov s kodnim imenom K9K. Tu bosta na voljo dve različici z 65 in 80KM in navorom 160 oz. 185Nm. Odlikuje ju predvsem dober navor, majhna poraba (4,3 oz. 4,2 l/100km) in čistost (115 oz. 113 g CO2/km). Zanimivo pri tem je, da je močnejši motor varčnejši in čistejši. Nova motorja imata tudi vbrizgalne šobe, ki se same kalibrirajo, kar odlično pripomore k bolj enakomernemu delovanju motorja skozi celoten življenjski cikel in jih ni potrebno menjati. Nekaj sprememb pa so občutili tudi bencinski agregati, ki imajo sedaj loputo na sesalnem kolektorju gnano z elektromotorjem.
  Običajen hidravličen servoojačevalnik bo skoraj povsod zamenjal nov električen, ki ima nekaj precej boljših lastnosti. Poleg tega je nekaj sprememb tudi na zadnji premi, boljša akustična izolacija in možnost GPS.
  Nivoji opreme, ki bodo serijsko dobro opremljeni, se po novem imenujejo Authentique, Expression, Privilege and Dynamique, kot je pač trenutno v navadi pri Renaultu. Cena zaenkrat še ni znana, na ceste pa bo predvidoma zapeljal letos Junija.

PS: Neuradno se šušlja, da bo predstavljen na 22. mednarodnem avtomobilskem salonu v Ljubljani čez slab teden. Pohitite!

Renault Clio Techno

Tekst: Matej Umek - SAGA Institute
Foto: Renault
Datum: 8.3.2001

Pri Renaultu vedo, da se na lovorikah ne počiva, zato so v boj poslali še bolj okrepljenega Clia. Na voljo je posebna omejena serija, v kateri je še več serijske opreme, ki je bolj športno nastrojena. Glavna novost pa je nov motor, ki ga že vgrajujejo v Twinga.

Gre za 1.2 litrski bencinski motor s 16 ventili, ki zmore 75KM pri 5.500 vrt./min in 105Nm pri 3.500 vrt./min. Clio s tem motorjem naj bi prišel v redno prodajo v drugi polovici letošnjega leta, sedaj pa ga je že moč dobiti v tej ekskluzivni in številčno omejeni seriji. Clio s tem motorjem pospeši do stotice na števcu v dobrih 12 sekundah, moč uporov pa premaga moč motorja v 5. prestavi pri 170km/h.
Motor pa ni vse, zato je v tej različici poleg že znane serijske opreme iz paketa Design še nekaj dodatkov, ki naredijo Clio Techno še atraktivnejši. V njem ne boste pogrešali čelnih varnostnih blazin z Renaultovo tehnologijo postopnega praznjenja, petih vzglavnikov, nastavljivih po višini, centralnega zaklepanja z daljincem, meglenk, servo volana, električno pomičnih stekel spredaj in še veliko drugih dobrot, saj je vse to v Cliu serijsko. Poleg tega so v ceni všteti tudi merilniki na beli podlagi, športni sedeži, voznikov nastavljiv tudi po višini in v ledvenem delu, po višini nastavljiv volan ter posebno oblazinjenje. Škoda je le, ker je potrebno za ABS in klimatsko napravo posebej doplačati. Clio Techno nosi obutev številka 14 (gume 175/60 R14 na litih platiščih), vanj pa lahko vstopate skozi tri ali pet vrat. Cena za 3-vratno verzijo znaša 1.865.000, za 5-vratno pa 1.950.000 SIT. (MaU)

Coca Cola se vozi v renaultih

Izvirna in praznična predaja 53 novih avtomobilov Renault podjetju Coca-Cola

   Ljubljana, 14.decembra 2000 - Danes popoldan je v ljubljanskem BTC potekala verjetno najbolj izvirna predaja novih avtomobilov kupcu. V podjetju Coca-Cola Beverages Slovenija so se namreč odločili, da za prevzem 53 novih avtomobilov Renault pripravijo posebno praznično javno prireditev. Pod vodstvom vedno zabavnega Saša Hribarja, ob glasbi skupine Big Bibls in igrah »fun ball« so svojim zaposlenim naenkrat razdelili njihove nove službene avtomobile.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2000 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane