novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | CLIO
NOVICE
PREDSTAVITEV
TEHNIČNI POD.
FOTO GALERIJA
CENIK

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

Predstavitev: Novi Renault Clio

Zvezda stalnica

tekst in slike: Matej Mihinjač, Saga Institute
maj, 2001

   Renault neustavljivo nadaljuje s svojim pohodom na evropski vrh. Sicer je le-ta v tem trenutku še precej oddaljen, vendar v zahodni Evropi že proda tolikšno količino avtomobilov, da Volkswagen pospešeno pripravlja protiudarce v najbolj prodajanih segmentih. Po letošnji predstavitvi nove Lagune ter vrsti novih motorjev, je sedaj prenovo dočakal Clio - slovenski nacionalni avto.

   Čeprav le prenovljen, je novi Clio precej spremenjen tako navzven kot navznoter. Zunaj ga boste prepoznali predvsem po novih trikotnih lučeh z dvojno optiko, pri dražjih različicah celo ksenonskih, napete površine odbijačev ter pokrova motorja s sredinsko vzdolžno gubo pa ustvarjajo precej dinamičen videz. Zadaj so nekoliko drugačne le luči ter gumb za odpiranje prtljažnih vrat v obliki znaka.
   Notranjost zaznamuje povsem nova armaturna plošča. Merilnike pokriva dvojni nadstrešek, uporabljena plastika deluje manj ceneno, več je tudi odlagalnih prostorčkov. Za boljše počutje skrbi tudi novo oblazinjenje ter barvne kombinacije.
Za varnost potnikov Clio skrbi s serijskimi štirimi zračnimi blazinami, standardiziranimi tritočkovnimi vpetji Isofix za otroške sedeže, spredaj je s ključem možno tudi izklopiti vranostno blazino. Zavore so serijsko opremljene z ABS-om ter pomočjo pri zaviranju v sili, že osnovne različice imajo spredaj zavorna koluta premera 259 mm. Pri podvozju so spremembe na zadnji premi, ki ima sedaj elastične vložke na točkah vpetja, prej poznane le pri športnejših različicah, Clio Sport 2,0 16V pa je bil deležen sprememb pri uglasitvi prednje preme, drugačne nastavitve blažilnikov ter novih koles s 16-palčnimi platišči. Omeniti velja tudi novi električni servo volan, ki naj bi prihranil 0,2 litra goriva na 100 km, hidravlični je sedaj rezerviran le za različico Sport 2,0 16V.
   Bencinski motorji (1,2 16V, 1,4 16V, 1,6 16V in 2,0 16V) so vsi znani že iz prejšnje generacije Clia in so opremljeni s 16-ventilsko glavo, le osnovni 1,2-litrski ima 8 ventilov. Popolnoma nova pa sta turbodizelska 1,5 dCi motorja s tehnologijo skupnega voda in novimi injektorji z natančnejšim predvbrizgom goriva, kar ima za posledico nizko porabo goriva in tudi ugodnejše akustične lastnosti motorja. Šibkejši dCi ima 65 KM, močnejšemu je dodan še hladilnik polnilnega zraka in ima 80 KM, ob tem da je poraba le 4,2 litra na 100 km.
   Poleg vseh dobrot novi Clio razveseljuje tudi z bogato serijsko opremeljenostjo. Že v osnovni Authentique ima poleg omenjenih ABS z EBV, štirih zračnih blazin, zategovalnikov pasov, treh vzglavnikov zadaj, še centralno zaklepanje z daljinskim upravljanjem, električni pomik stekel spredaj, električni servo volan, merilnik vrtljajev, deljivo zadnjo klop, odbijača v barvi karoserije in zatemnjena stekla. Expression ponuja še voznikov sedež nastavljiv po višini, protiprašni filter, električno nastavljiva ogledala v barvi karoserije ter prikazovalnik ure in zunanje temperature, Dynamique še klimatsko napravo, potovalni računalnik, meglenke, usnjen volanski obroč in pri 1,6 16V lahka 15-palčna platišča, Privilege pa še atermična stekla in radiokasetofon 4x15W z upravljalnikom ob volanu. Vrh ponudbe predstavlja Renault Sport, ki je rezerviran za 2-litrsko različico, vsebuje pa poleg naštetega avtomatsko klimatsko napravo, 16-palčna lita platišča, kovinsko barvo, čiščenje žarometov, brisalce s senzorjem za dež, ksenonske žaromete, športna sedeža spredaj, oblazinjenje iz kombinacije usnja in alkantare, vložke iz brušenega aluminija ter radiokasetofon 4x40W s CD-strežnikom za 6 CD-jev.
   Kopica novosti ter predvsem konkurenčna cena novega Clia bosta še dolgo skrbela za zvezdo stalnico v razpredelnici najbolje prodajanih vozil v Sloveniji ter tudi Evropi. Prvi občutki z vožnje z novim Cliom so precej dobri, saj se "malček" lahko pohvali z dobro lego na cesti ob visoki ravni udobja, ki jo nudi podvozje ob dani medosni razdalji, sedeži so udobnejši, armaturna plošča je v celem uporabnejša ter prijetnejša na pogled. Novi električni servo volan na mestu deluje nekoliko trdo in je pri šibkejših različicah tudi preveč posreden. Paleta motorjev ustreza vsakemu okusu, velikosti avtomobila pa je 1,4 16V povsem kos in včasih ponudi tudi kako konjsko moč namenjeno užitkom.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2000 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane