novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | TWINGO
TWINGO
TEHNIČNI PODATKI
FOTO GALERIJA

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

Predstavitev: Novi Renault Twingo

Popularni malček prenovljen in z novim 16v motorjem

Tekst: Matej Mihinjač 31.01.2001
Slike: Renault

 Prvi mini-enoprostorec se je pri nas pojavil že pred osmimi leti, pa s skoraj nespremenjeno obliko še vedno izvablja občudujoče poglede "ah, kako je luštkan" predvsem nežnejšega spola. Oblika je bila za tisti čas dovolj napredna, da deluje sodobno ter predvsem simpatično še danes, prav tako všečno je tudi igrivo ime: Twingo.
 Pogonu malčka je ves čas služil en motor, po prenovitvi pa imamo na voljo kar dva. Čeprav je prostornina motorjev ista, je močnejši popolnoma nov, s sodobno šestnajstventilsko tehniko v glavi. Le-ta je v kombinaciji z izpopolnjenim sistemom kriva za boljši dotok zraka in posledično za 25% (15 KM) večjo moč ter za 15% (12 Nm) večji navor, ki je uporabneje razporejen, tako da ga je kar 90% na voljo med 2500 ter 5750 vrtljaji v minuti. Poraba je v primerjavi s starim motorjem praktično nespremenjena, kar pomeni, da je za bencinski motor še vedno zelo nizka; Renault obljublja povprečje 5,9 litra na 100 km. Za varen prenos moči na cestišče skrbi izpopolnjeno podvozje z novim stabilizatorjem spredaj ter večjimi, 14-palčnimi platišči, učinkovitejše so zavore, za boljše počutje v Twingu pa so poskrbeli z boljšo akustično izolacijo kabine in novimi materiali v notranjosti, zanimivi so tudi znotraj osvetljeni prosojni gumbi. Še najmanj sprememb je bila deležna zunanjost. Prozoren skupen pokrov iz polikarbonata za žarometa in smernika ter nova platišča bodo opazili le natančni opazovalci, vendar se Renault zaveda, da je kupcem Twingo še vedno dovolj všeč in bi bile velike spremembe nepotrebne. Očem bo ostala skrita tudi protikorozijska zaščita pločevine, za katero sedaj tovarna jamči kar dvanajst let.
 Nivoji opreme so trije, najbogatejši "Initiale" je možen samo v kombinaciji z novim 16V motorjem. Že "Authentique" obsega dve zračni blazini, električni pomik stekel spredaj, ostal je digitalni merilnik hitrosti, notranjost je uporabno prilagodljiva z vzdolžnim pomikom (17 cm) zadnje klopi ter nastavljanjem naklona zadnjih sedežev. "Expression" za dobrih sto tisočakov doda še električno nastavljivi in ogrevani zunanji vzvratni ogledali in odbijače v barvi karoserije ter centralno zaklepanje z daljincem, "Initiale" razvaja s klimatsko napravo, atermičnim vetrobranskim steklom, oblazinjenjem in volanskim obročem v usnju, z avtoradiom s predvajalnikom zgoščenk in upravljalnikom ob volanu, zunaj pa bo prepoznaven po kovinski barvi, meglenkah ter lahkih 14-palčnih platiščih.
 Novosti je dovolj, da se tudi slovenski kupci Twinga ne bodo prekmalu naveličali. Po manj kot osmih letih prodaje pri nas je bilo prodanih že skoraj enajst tisoč malčkov, lani pa se je po prodaji vseh vozil v Sloveniji uvrstil na osmo mesto.
S konkurenčno ceno ter po novem več dinamike se bo še kar nekaj časa poigraval z našimi čustvi ter kupce še naprej prepričeval s svojo posebnostjo in vsestransko uporabnostjo.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2001 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane