|
NOVICA |
SVEŽ
VETER
|
Redko
se zgodi, da avtomobil doživi tako temeljito prenovo, kot jo je
doživela Nissanova Primera. Od stare je takorekoč ostalo le ime.
V Evropi ter po evropskem okusu oblikovan avtomobil je ubral novo
modernejšo pot, kakršno si drugi proizvajalci drznejo le pri konceptnih
vozilih. To pa je najbrž posledica povezave z Renaultom. Velike
ravne površine, ki se končajo z ostro prisekanimi robovi bodo
krasile tri karoserijske izvedenke. Za pogon dveh limuzinskih
ter ene kombi verzije bodo skrbeli bencinski motorji z od 1,6
do 2 litrov prostornine ter 2,2 litrski turbodizel. Novo Primero
lahko pričakujemo šele prihodnje leto. GaS
|
TEST:
Nissan Terrano II 2,7 TD Elegance |
Brez
kompromisov tudi pri avtomobilih ne gre
|
Človek
od avtomobila pričakuje čedalje več stvari, ki se med seboj po
naravi izključujejo, proizvajalci avtomobilov pa se na nasprotni
strani čedalje bolj trudijo ukrojiti avtomobil po željah kupcev,
kar seveda postaja čedalje težje. Zaenkrat jim to še dokaj dobro
uspeva, vedno pa se je potrebno odpovedati eni stvari na račun
druge.
Lep primer so sodobni terenci,
med katere spada tudi testirani Terrano. Po cestah se vozi že
od leta 1993, do sedaj pa so ga že dvakrat temeljito prenovili.
Največ so se ukvarjali s civiliziranjem, zato je trenutni Terrano
po voznih zmogljivostih in obliki veliko bližje avtomobilom, kot
so bile predhodne različice.
|
NISSAN
Z CONCEPT
|
Že
v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja se je začela zgoba črke
Z pri Nissanu z modelom 240Z. To tradicijo naj bi nadaljeval v
Ženevi predstavljen koncept Z. Pri Nissanu trdijo, da čeprav ima
avtomobil poteze svojih starejših predhodnikov, ta ni bil zasnovan
kot retro model. Odlikujejo ga namreč moderne linije, ki so elegantno
in klasično speljane.
|
TEST:
Nissan Primera 1,8 16V sport |
V
deželi, kjer vzhaja sonce, so doma tudi evropejke
|
Že kar nekaj let jo lahko videvate na naših
cestah, pred kratkim pa so jo še nekoliko posodobili, tako bo
ostala še nekaj let v prometu. Japonci so Primero namenili izključno
evropskemu trgu, po zadnji prenovi pa se je še bolj približala
evropski konkurenci po obliki in po voznih lastnostih. "Skoraj"
bi ji lahko rekli evropski avtomobil.
|
TEST:
Nissan Terrano II 2,7 TD Wagon Elegance
Prenovljeni
Terrano II je z novo podobo veliko bliže staremu Terranu,
kot Terranu II, hkrati deluje nekoliko bolj odraslo in v
testnem primeru v črni barvi ter kromiranih obrobah elegantno.
Sama zunanja podoba ter podrobnejši pogled na okrasno in
zaščitno plastiko pa zakriva prave terenske zmogljivosti,
ki jih Terrano II zmore kljub temu, da jih marsikateri kupec
ne bo niti potreboval.
|
|
TEST:
Nissan Almera 1,5 comfort plus 5D |
NEMCEM,
FRANCOZOM IN ITALIJANOM
|
V
razredu golfov, aster in meganov ni bilo do pred nedavnim čutiti
vpliva konkurence iz daljnega vzhoda. Toda med japonskimi inženirji
so se začeli pojavljati apetiti po trganju svojega deleža izmed
zelo zahtevne konkurence. Ampak kako priti do svojega kosa ? Enostavno.
Izdelati avtomobil v Evropi in po okusu evropskih kupcev. In ravno
to je bil moto velikega Japonskega koncerna Nissan. Rezultat je
očiten. Nissan Almera. Ha, pa je kos produktom Stare celine ?
|
Micro
je maksi |
Nissanova
Micra, mikro avtomobil nižjega razreda, je na trgu že od leta
'92, vmes sicer nekoliko prenovljen, a še vedno prvotnih oblik
in dovolj uspešno prodajan, da ni potreboval zamenjave, ki sicer
sledi predvidoma v letu 2002, ko bo stal na isti platformi kot
novi Renaultov Clio, Twingo in še kak manjši Nissanov model.
|
Novi
patrol GR 3.0 |
Avtomobil
sicer slavi abrahama (50 let), vendar ima sedaj še nekoliko več
moči, kot v mladosti (beri: prejšnja generacija). Dobil je namreč
popolnoma posodobljen 3 litrski motor, s katerim boste lahko premagali
(skoraj) vsak teren.
|
Almera Tino |
Za
Micro in Primero bo tudi Almera Tino dobila CVT menjalnik
Nissanov mini enoprostorec Almera Tino z 2-literskim bencinskim
motorjem bo opremljen z najsodobnejšim avtomatskim menjalnikom
- CVT, ki ga najpogosteje zasledimo v scooterjih. V ostalih različicah
Almere (1,8 bencinskim ali 2,2 dizelskim motorjem), CVT menjalnik
ne bodo vgrajevali. Nissan je CVT mjnjalnik že vgradil v Micro
in Primero.
|
|