novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
AVTO NISSAN PATROL
PATROL
TEST
CENIK
TEH. PODATKI
OPREMA
NOVICE
FOTO GALERIJA
SERVISI
ARHIV
POVEZAVE

 

AltaVista
    Najdi:
 
 

 

Add to channels - dodaj na seznam

 

PATROL

PREDSTAVITEV

Novi patrol GR 3.0

 

Avtomobil sicer slavi abrahama (50 let), vendar ima sedaj še nekoliko več moči, kot v mladosti (beri: prejšnja generacija). Dobil je namreč popolnoma posodobljen 3 litrski motor, s katerim boste lahko premagali (skoraj) vsak teren.

Avtomobilu se poznajo leta le pri uglajenosti, saj je veliko pridobil na udobju in uporabnosti. Seveda pa se lahko z njim, kot z vsakim sodobnim terencem, brez skrbi podate na daljše potovanje, ali na slavnostno prireditev.

Njegovo srce pa je kljub temu še vedno zapisano terenu. To dokazuje tudi podatek, da na najtežjih terenskih preizkušnjah prevladujejo ravno ti avtomobili, saj so praktično neuničljivi. Za terenske navdušence lahko napišem nekaj podatkov, ki so naravnost impresivni. Avtomobil zmore prevoziti teren z vstopnim kotom 37o, izstopni pa je lahko tudi do 31o. Največji vzpon, pri katerem se še varno peljete, znaša 39o. Teren z bočnim nagibom 48o pa tudi lahko prevozite. Glavna zasluga za vse to gre seveda visoki odmaknjenosti avtomobila od tal, ki znaša 215mm. Ravno tako pa prispeva svoje izklopljivi zadnji stabilizator, ki vpliva predvsem na povečanje maksimalnega bočnega nagiba. To je tudi posebnost patrola, saj lahko stabilizator po želji vklopimo in izklopimo kar s pomočjo gumba na armaturni plošči. Ko vozimo po utrjeni podlagi, je stabilizator vklopljen, kar da terencu skoraj avtomobilsko stabilnost, ko pa zapeljemo na brezpotje, stabilizator izklopimo in s tem dopustimo zadnji premi večje nagibe glede na karoserijo.

Avtomobil ima pogon speljan na zadnja kolesa, voznik pa lahko po potrebi priklopi še prva kolesa in se tem premaga skoraj vsak možen teren. No, na Triglav bo še vedno potrebno pešačiti.

Glavna novost pri patrolu pa je že omenjen popolnoma nov 3.0 litrski motor. Natančneje je to štiri valjnik, ki diha skozi štiri ventile na valj. Vsak ventil ima svoje krmiljenje, torej sta dve odmični gredi v glavi (DOHC). Vgrajena je tudi edinstvena tehnologija "M-Fire", ki pripomore k bolj nadzorovanemu izgorevanju v motorju. Kot skoraj vsak sodoben dizel ima tudi ta motor turbinski polnilnik in hladilnik vstopnega zraka, s pomočjo katerega je mogoče doseči takšne zmogljivosti. Motor razvije zavidljivih 116kW (158KM) kar je za več kot 20% več, kot pri predhodniku. Zanimivost še glede navora: Pri 1000 vrt./min je le ta večji, kot je bil pri predhodniku maksimum. Takšna ugodna karakteristika je terencem pisana na kožo, saj je vozilo mogoče voziti v zelo nizkih vrtljajih, kljub temu pa še vedno ohranimo veliko odzivnosti. Sicer pa maksimalen navor pri tem motorju znaša 354Nm, kar je več kot 40% povečanje, glede na predhodni 2.8 litrski motor.

Verjetno ste že uganili, da je to tudi že povsem dovolj za vožnjo po navadnih cestah in civiliziranem terenu, kamor spada tako mestna in primestna vožnja, kot tudi vožnja po avtocestah. Maksimalna hitrost, ki jo lahko doseže takšen patrol, znaša 160km/h, namesto dosedanjih 155km/h. Še večja razlika pa je pri pospeševanju saj je potrebno 3 sekunde manj od 0 do 100km/h, velika prožnost in navor pa povzročita, da od 100 do 120km/h pospešite 4 sekunde prej, kot pri starem modelu. Velik napredek pa so pri nissanu dosegli tudi pri porabi goriva, saj je ta zmanjšana od 11.2 na 10.8 l/100km.

Nasploh so se nissanovi inženirji posebej trudili v smeri NVH (hrup, tresljaji in trdota), saj je novi motor veliko bolj tih, predvsem na račun optimalnejšega in bolj nadzorovanega zgorevanja.

Poleg tega pa je odslej na voljo v patrolu še avtomatski menjalnik, s katerim je patrol zares dokončno vstopil med luksuzne terence. Elektronika krmili menjalnik, ki ima 4 prestave in t.i. neposredno (hitro) prestavo. Poleg tega lahko voznik izbira tudi način prestavljanja "hold" in "power", odvisno od situacije in terena, v kateri je. Še vedno pa je tu na voljo nepogrešljivi "reduktor", namenjen vožnji po zahtevnem terenu in za največje obremenitve.

Vse novosti pa le niso skrite pod karoserijo. Nekaj je tudi stilističnih novosti, saj boste z nakupom novega patrola dobili več kroma, izbirate pa lahko tudi med več barvami karoserije in osveženo notranjo opremo.

Vsekakor so pri nissanu že s predstavitvijo novega patrola pokazali, da je mogoče tudi najbolj robustnega terenca ukrotiti, z novim motorjem pa so to še dodatno utrdili.

Matej Umek, Oktober 2000

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2000 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane