novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | NISSAN | ALMERA
ALMERA
PREDSTAVITEV
TEST
TEHNIČNI PODATKI
OPREMA
FOTO GALERIJA
CENIK

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

PREDSTAVITEV: NISSAN ALMERA

SVETLA STRAN

 Pavel Furlan

Grad Brdo pri Kranju. Na svež pomladni večer je v soju ognjemeta ter zvoku dobre glasbe s showom svetovnih plesnih prvakov privihral iz vzhodnega sveta novi Nissan Almera. Tokrat v povsem evropskem stilu. Izdelan v Evropi in po okusu evropskega kupca.

S svojimi privlačnimi linijami v zunanjosti zna zmešati štrene konkurenci iz segmenta C, v katerega spada. Za razliko od večine evropskih konkurentov ostaja še vedno značilno ovalne oblike, z poudarjenimi oblinami in elegantnimi bočnimi linijami. V sprednjem "napihnjenem" delu nam takoj padejo v oči veliki žarometi, med njimi pa reži - značilni Nissanovi krili, in spodaj velika odprtina za zrak. Preko blatnikov se bočna linija športno razpotegne vse tja do zadka avtomobila, kjer se dvigne v C - steber. Po drugi strani pa se preko strmo postavljenega motornega pokrova in šipe po značilno oblikovani " surf tail " strehi združi v aerodinamični spoiler na vrhu prtljažnih vrat. Spredaj širša kot predhodnica se proti zadnjemu koncu zožuje, kot zaključek pa z novo razgibano oblikovanimi prtljažnimi vrati in velikimi "trikot" lučmi daje občutek stabilnosti in športnosti. Z novo obliko razkriva dolgo pričakovani temperament, iskano osebnost iz daljnega vzhoda, dinamičnost tamkajšnjega življenja, in želje po uveljavljenosti stare celine. Odprta za dinamične ljudi, za ljudi s tradicijo in za ljudi ki znajo uživati.

Nov Almerin bok je opremljen z enimi ali dvojimi vrati, in odsekanim zadkom. S svojimi 4186 mm je za 64 mm daljša od predhodnice pri enaki medosni razdalji. Višina Almere deluje v prid prostornosti, saj je kar za 55 mm višja od prejšnjega modela. Tako je Almera povsem na novo razvit avtomobil, saj noče imeti nič skupnega več s staro, za naš trg skoraj nezanimivo različico.

Almera tako vpeljuje design in smisel vzhoda za estetiko evropske kulture. Tako je v notranjost postavljen svetel moderni interier v različnih barvnih odtenkih, kombiniran z uporabniku prijazno tehnologijo in ergonomsko postavitvijo stikal. Vse to so pri Nissanu izdelali z novim prevrednotenjem potniške kabine imenovanim " super utility " ki poudarja geslo " počutim se kot doma ". S tem so dosegli tudi učinek prostornosti in udobnosti med vožnjo kar petim osebam višje rasti. Vozniku je namenjena moderno zasnovana armaturna plošča v obliki črke T. S svojo obliko in materiali pa je zagotovo ena boljših v razredu. Razgibana, v kombinaciji dveh barvnih nians daje občutek domačnosti. Tako je puščobna plastika v avtomobilih iz daljnega vzhoda le še temačna preteklost. Merilniki so oblikovani po okusu športnika, dobro pregledni in predvajajo dovolj informacij.

Tudi pri izbiri paketov opreme nas Almera navduši. Tako najdemo kar štiri pakete in sicer Comfort, Ambiente, Luxury in Sport. No ja, tudi imena so izbrana po evropskem merilu. Že v osnovnem paketu je oprema bogata saj ponuja kot edini avtomobil v segmentu C serijsko štiri zavorne kolute, prednji in stranski zračni blazini za voznika in sovoznika, aktivnimi vzglavniki za voznika in sovoznika, štirje tritočkovni pasovi in en dvotočkovni, elektriko ki upravlja šipe in ogledala, stekla z UV in toplotnim filtrom, najbolj posebna in zanimiva pa je prostorska rešitev z odlagalnimi predali, saj najdemo v njej več kot dvajset različnih predalov, žepov, poličk in držal za očala, steklenice, zgoščenke, pa tudi držal za dežnik in vrečke ( ko se vračamo iz nakupov ) ne manjka. V prtljažni prostor, ki drži 355 litrov so namestili dve mrežici za predmete, ki radi letijo po prtljažniku, pod pokrov rezervnega kolesa pa je izdelan skrivni predal za dragocene predmete, za katere želite da vam jih ne odtujijo. Tu je tudi 12 V vtičnica za priklop raznoraznih napravic, ki jih morda uporabljate.

Kot dodatno opremo in opremo v boljših razredih si lahko omislite še 4 kanalni ABS pete generacije, EBD, klimatsko napravo, navigacijski sistem " Birdview ", trenutno najmodernejši, vpeljan z vojaških GPS-jev, z možnostjo 3D prikaza uličic in cest po katerih peljete ( prikaže okolico v pogledu, kot da bi voznik lebdel 2m nad cestiščem ), audio napravo z CD izmenjevalnikom za krajšanje uric in popestritev vožnje, lita platišča,..., in še mnogo poljubnih kombinacij, ki vas zagotovo utegnejo zanimati.

Motorna paleta obsega tri agregate, in sicer dva bencinska iz nove QG serije in nov turbodieselski agregat. QG tehnologija predstavlja sistem za kontrolo vrtinčenja goriva, ki ga izravnava posebni ventil, in s tem zmanjšuje nastajanje ogljikovodikov in dušikovih oksidov (doslej se je ta tehnologija uporabljala le pri dieselskih agregatih), ter zmanjšuje porabo. Prvi je novi 1,5 litrski z 90 KM in 128 Nm navora, drugi je močnejši 1,8 litrski z 114 KM in 158 Nm navora in omogoča dinamičnejšo vožnjo. Turbodieselski agregat z neposrednim vbrizgom s prostornino 2,2 l pa premore 110 KM in 230 Nm navora. Ta motor vsebuje prvo aplikacijo "M-fire" tehnologije moduliranega kinetičnega zgorevanja z zelo zmanjšano emisivnostjo saj in dušikovih oksidov, in s tem pripomore k mirnejšemu teku in manjši hrupnosti.

Moment se pri vseh treh motorjih prenaša na asfalt preko prednje osi, s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika, pri močnejši bencinski različici pa tudi preko 4-stopenjskega avtomatskega menjalnika. Za vzmetenje skrbi spredaj MacPhersonova vzmetna roka, zadaj pa edinstvena " multi link " obesa, ki je znana po sposobnostih da ob minimalnih spremembah lastne geometrije, v pogojih športne vožnje oziroma pri vožnji po slabem cestišču zagotavlja stabilno in udobno vožnjo, zagotavlja pa tudi da je stik pnevmatik s cestiščem konstanten, saj povzroči da se kolo giblje vertikalno skladno z karoserijo.

Ustavljanju vozila služijo 4 kolutne zavore opremljene z ABS zavornim sistemom, in posebnim Nissanovim sistemom " brake asist ", ki zagotavlja optimalno zaviranje v kritičnih trenutkih ko voznik ni zbran, in ne pritisne zavornega pedala dovolj da bi sprožil ABS, in ta sistem pomaga doseči točko vklopa, tako da se res varno ustavite.

Zagotovo je nova Almera veliko presenečenje za tradicionalno staro celino, ki konkurenci ne bo dala spati. S svojo ceno, ki se giblje od 2450 tisočakov pa tja do 3200 tisočakov, bo zagotovo zapeljala tudi v naše garaže. Saj se je Nissan s tem avtomobilom postavil spet na svetlo stran. Tudi pri nas !

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2000 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane