novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | THALIA
THALIA
TEHNIČNI PODATKI
FOTO GALERIJA

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

Predstavitev: RENAULT THALIA

CLIO Z RITKO

Tekst: GAŠPER STAMAČ, Saga Institute
7.02.2001
Slike: Renault

Zgodba se je začela že v sedemdesetih letih. Takrat so namreč pri Renaultu prvič izdelali limuzinski avtomobil nižjega razreda. Najbrž vsem poznanemu avtomobilu R 5 so na zadnji konec nataknili podaljšek in tako naredili iz petvratnega štirivratni avtomobil. Renault Siete je bil namenjen predvsem Španskemu in pa Portugalskemu trgu. Sedaj po približno tridesetih letih so v takšno obliko predelali enega od potomcev petice, Clia II.

Štirivratni Clio ali Thalia kot se ta avtomobil imenuje, je posajen na enako podvozje, kot pet in trovratni model. Zunanji izgled pa je zadaj močno spremenjen in na trenutke zelo neskladno izpeljan. Dolžina avtomobila je močno povečana in je s 4150 mm dolžine kar za 377 mm daljša od Clia. To pa seveda pomeni ogromno povečanje partljažnega prostora in to kar na 510 litrov prostornine. Ta se sedaj lahko kosa z avtomobili srednjega razreda. Za primerjavo lahko povem, da ima za 60 l več prostora v partljažniku kot Renult Laguna. Pri predelavi je potniški prostor ostal nespremenjen. So pa Thaliji namenili le določeno izbiro opcij opremljenosti. Na voljo bosta le dve stopnji opreme in sicer RN in RT. Opremljenost se ne bo dosti razlikovala od Cliov z istimi oznakami. Model RN bo imel med drugim odbijače ter zunanja ogledala v barvi karoserije, dve varnostni blazini, zatemnjena stekla in 14-palčna jeklena platišča. RT pa bo nudil še servo volan, sprednji meglenki, centralno zaklepanje, električni sprednji stekli in zunanja ogledala in merilnik vrtljajev motorja. Seveda bo možno dokupiti še kar nekaj dodatne opreme, na primer klima naprava, ABS, stranski varnostni blazini. Pri obeh različicah bo motor z 1390 kubičnimi centimetri prostornine s po dvema ventiloma nad vsakim valjem in z močjo 75 konjev. Model RT pa bo na voljo tudi s sicer enako velikim, vendar šestnajstventilskim motorjem, ki razvije 98 konj. Oba motorja sta v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom.

Tovarna, ki izdeluje Renault Thalia že od lanskega leta je v Bursi v Turčiji. Prvotno je bila Thalia namenjena le Turčiji in tržiščem okoli nje, a so zaradi velikega zanimanja njen trg razširili. Po velikem uspehu v Rusiji in Južni Ameriki pa je končno prišla še do centralne Evrope. Tu ga bo moč kupiti v Sloveniji, na Slovaškem, Češki, Poljski, Hrvaški in na Madžarskem, kjer je povpraševanje presenetljivo visoko. Pri Renaultu pravijo, da je ta avtomobil namenjen predvsem pripadnikom srednjega socialnega statusa, kot so mlajše družine, samske ženske, starejši zakonski pari in pa seveda razna podjetja, ki bodo Thalie uporabljala predvsem za izposojo ali službene avtomobile.

Glede na rezultate na tujih trgih, bo avtomobil imel kupce. Pri nas načrtujejo letos prodajo okoli 1500 vozil. Ta novi Renault predstavlja konkurenco Daewoo Lanosu, Hyundai Accentu, Polu Classic ter Astri Classic. Kupce jim bo zaradi ugodne kombinacije prostornosti, cene in pa seveda statusa limuzinske oblike najverjetneje tudi uspelo prevzeti. Torej bo povečanje ritke donosno. Vsaj tako upajo in napovedujejo pri Renaultu.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2001 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane