novice
povezave
trgovina
prireditve
NEPREMICNINERACUNALNISTVOAVTOMOBILIZEMOBVESTILATURIZEMPI - PORTALPETYAASTROLOGIJAFORUMTRGOVINA
MARKETING-OGLAŠEVANJESi21 uporablja omrežje SOFTNETSi21 uporablja omrezje
|AVTO | RENAULT | KANGOO
KANGOO

AltaVista
    Najdi:
 
 

Add to channels - dodaj na seznam

PREDSTAVITEV: Kangoo 4x4

Po vseh štirih

Avtor: Žiga Colja, SAGA Institute
Slike: Renault

Prilagodljivo hidravlično sklopko (ATC - Automatic Torque Coupling) sestavlja rotor z devetimi bati in hidravličnim krožnim sistemom. Rotor je povezan z zadnjima, ohišje sklopke pa s prednjima kolesoma. Kadarkoli med prednjo in zadnjo osjo nastane razlika v hitrosti vrtenja koles, bati drsijo po valovitem kolutu (kot vrhovi ventilov po odmikačih na gredi) in pričnejo poganjati hidravlično črpalko. Nastali pritisk v hidravličnem sistemu vedno bolj otežuje gibanje batov, ki otrdijo in zato vedno težje drsijo po valovitem kolutu. Ta je vpet na rotor in tako naposled pride do povsem toge povezave med prednjimi in zadnjimi kolesi in prenosa navora na zadnji kolesi.

   Naslednik legendarne katrce, Kangoo, ki je nedavno tega prejel štiri zvezdice za varnost po standardu EURO-NCAP, je zdaj na voljo z dodatnim parom pogonskih koles. Podvozje še vedno temelji na posamičnih obesah, ki pa imajo zdaj daljše hode. Dodatne spremembe vključujejo še višjo oddaljenost od tal (200 mm), zaščitno ploščo po motorjem, nekaj zunanjih in notranjih sprememb ter pa pogonsko gred na zadnji par koles. Poleg neasfaltnim podlagam namenjenemu izgledu, je Kangoo 4x4 dodatno povečal svojo gibljivost še z novim 1,6 16V bencinskim motorjem. Poleg tega je na voljo še dizelski 1,9 dCi, kasneje pa se mu bosta pridružila še 1,2 16V in 1,5 dCi. Za nameček Renault tokrat ne odkriva zgolj novega segmenta (teh so, kot se radi pohvalijo sami, svetu pokazali že več), ampak je s prenosom moči na zadnji kolesni par predstavil še strokovni javnosti neznan sistem avtomatične hidravljične sklopke (ATC) iz bratske hiše Nissan. Ta omogoča, da se 100 odstoten prenos moči na prednji kolesi zmanjša le v primeru njunega nepopolnega oprijema s podlago. V praksi je to dupliranje moči čutiti kot nežen poseg, zavoljo katerega se v pogonsko gibanje zganeta zadnji kolesi. Prednost je seveda manjša stalna obremenitev in obraba celotnega pogonskega sklopa, nižja poraba goriva, na drugi strani pa skoraj identična zmogljivost vozila na zahtevnejši podlagi.

Z novimi, dodatnimi sposobnostmi, pa Kangoo ni izgubil nobene kvalifikacije, ki ga je že prej postavila na mesto izjemnega v svojem razredu. Malce pekoča je pri vsej stvari le cena, ki štarta od 3.320.000 tolarjev naprej. Prodaja pri nas steče 5. novembra, nekje do konca koledarskega leta pa bo vozila z letošnjim letnikom moč dobiti po nižji ceni če boste le dovolj urni. Hkrati ne smemo pozabiti omeniti, da bo istočasno trgu ponujen tudi Kangoo Express 4x4.

| novice | Morel | gospodarstvo | kultura | svet | Slovenija | šport | TV | film | glasba | nepremičnine | računalništvo |
| avtomobilizem | obvestila | turizem | šolstvo | Petya | forum | povezave | astro novice | trgovina |
© 1994-2001 Kabi d.o.o. / Si21 - Vse pravice pridržane