Prenovljeni
Terrano II je z novo podobo veliko bliže staremu Terranu, kot
Terranu II, hkrati deluje nekoliko bolj odraslo in v testnem primeru
v črni barvi ter kromiranih obrobah elegantno. Sama zunanja podoba
ter podrobnejši pogled na okrasno in zaščitno plastiko pa zakriva
prave terenske zmogljivosti, ki jih Terrano II zmore kljub temu,
da jih marsikateri kupec ne bo niti potreboval.
Z dolžino limuzin višjega srednjega razreda
in višino, ki razkriva pogled na cesti preko večine streh avtomobilov,
deluje Terrano II dovolj mogočno, da se mu marsikateri voznik
spoštljivo izogne. Le-ta ob prehitevanju opazi, da se v njem vozi
kar sedem oseb, ko pa mu želi slediti na bližnji vrh z neurejeno
cesto, se v strahu za svoj avtomobil raje obrne in nadaljuje pot
po avtocesti. Tudi Terrana se včasih zdi škoda pognati v blato
ali skale, saj je dovolj drag, da si ga ne more privoščiti ravno
vsak, plastika, ki ga obdaja, pa deluje prešibko, da bi voznika
ne navdajala z občutkom, da bo kak njen kos obležal v kaki luknji.
Tudi v vozilu je počutje vse prej kot terensko. Prijetna kombinacija
barv na sedežnih prevlekah ter dvobarvna armaturna plošča z vložki
iz lesa ustvarja limuzinsko počutje. Le izdelava in izbor kvalitetnejših
materialov bi lahko bila boljša, da bi tudi kak voznik limuzin
začel resneje razmišljati o Terranu. Sedi se visoko, zato bo pregled
na dogajanje pred in ob vozilu vedno dober, le ob pogledu za vozilo
kljub velikim vzvratnim ogledalom ne bo nikoli jasno, kje se konča.
Velika kabina in medosna razdalja nudita prostor kar sedmim potnikom,
čeprav bosta zadnja dva nezadovoljna z nizko namestitvijo in bosta
večino poti videla med svojimi koleni. Na slabšem bosta tudi ob
višjih temperaturah, saj klima nikakor ni kos velikosti kabine
in z njo ne bosta zadovoljna niti voznik in sovoznik. Sicer pa
bo večino časa zadnja klop verjetno zložena, oziroma celo odstranjena
in bo tako prostor prepustila velikemu prtljažnemu prostoru, ki
je lepo obdelan in zelo uporaben, tudi po zaslugi mrežic za vrečke
in roloja, ki bo zakrival vsebino. Da bi potnikom hitreje minil
čas v vozilu in da bi lažje pozabili na neučinkovito klimatsko
napravo, jih bo razveseljeval zelo dober avdio sistem s šestimi
zvočniki in izmenjevalcem zgoščenk. Radio je hkrati tudi oblikovan
posebej za Terrana in tako neuporaben v drugih avtomobilih, kar
bo odvrnilo marsikaterega tatu. Nissan se je na tem področju potrudil
tudi s centralnim zaklepanjem, saj je potrebno za odklep vseh
vrat stikalo na daljincu pritisniti dvakrat, ob enkratnem pritisku
se odklenejo le voznikova vrata. Včasih sicer zamudno opravilo,
vendar se sčasoma navadite. Tako, kot se navadite tudi na pomanjkanje
nekoliko globljih odprtih odlagalnih površin, saj ob vožnji po
terenu stvari rade zletijo iz njih. V takih primerih jih je bolje
pospraviti v uporaben predal med sedežema, ki pa si ne zasluži
imena sredinska opora, saj je za to prenizko postavljen. Vendar
bo voznik tako ali tako več dela imel z dobrim, v usnje oblečenim
volanskim obročem, ki je precej posreden, saj so med obema skrajnima
točkama več kot štirje zavrtljaji, a še vedno dovolj hiter, da
omogoča nagle ukaze, ko so ti potrebni zaradi sprememb na vozišču.
Na te vas kmalu opozori tudi toga zadnja prema, ki na neravninah
precej neprijetno strese predvsem zadnje potnike, izkaže pa se
seveda, kot se za pravega terenca tudi spodobi, na terenu. Tam
pride zelo prav tudi dolžina avtomobila, saj je Terrano tako veliko
bolj stabilen, vendar postane velikost tudi ovira pri bliže skupaj
postavljenih ovirah, saj se marsikdaj zgodi, da se boste ravno
zaradi njih obrnili v strahu za svoj lepo zloščeni Terrano, čeprav
je 21 cm najmanjše oddaljenosti vozila od tal dovolj za neboleč
prehod čez marsikatero skalo. V osnovi ima Terrano pogon na zadnji
kolesi in ponuja tudi nekaj užitkov zdrsavnja po zaslugi lahkega
zadka, s posebno ročico pa je med vožnjo pri nižjih hitrostih
priklopljiv tudi pogon k sprednjim kolesom. Ista ročica služi
tudi vklopu reduktorja, ki bo prišel marsikdaj prav, saj je turbodizelski
motor s hladilnikom polnilnega zraka že precej star in ga je potrebno
za doseganje večjih moči ter navora priganjati v višje vrtljaje,
kjer postane tudi precej glasen. Zato se včasih zgodi, da motor
pri večjih, počasnejših vzponih kar ugasne, ker mu zmanjka moči
pri nizkih vrtljajih. Vendar ni bojazni, da bi kje obtičali, ker
je reduktor namenjen ravno takim situacijam. Na cesti se Terrano
s tem motorjem znajde tako, kot obljubljajo tehnični podatki.
125 konjev je pač nekoliko premalo za slabi dve toni težak prazen
avto z obliko, ki ni ravno podrejena aerodinamiki. Poraba zato
nikoli ne pade pod 9 litrov dizelskega goriva, raje se giblje
precej nad to številko, pri vožnji, ki ji je Terrano predvsem
namenjen, pa naraste tudi na 16 litrov.
Nissan
Terrano II zna tako zadovoljiti marsikateri okus. Lahko je odlično
družinsko vozilo z ogromno prostora, veliko všite varnosti ter
privlačnim izgledom, vendar ji mora biti kos tudi družinski proračun.
Cena slabih 6 milijonov SIT ter dražje vzdrževanje take odločitve
hitro obrne v prid luksuznejšim limuzinam. Tisti pa, ki taka vozila
zares potrebujejo za delo na terenu, se bodo marsikdaj raje odločili
za cenejše, a še vedno dovolj zmogljive terence. Vendar ostane
še skupina, ki ji je veliko bolj važen izgled in ugled s tem vozilom,
ne glede na njegove zmožnosti. Takim je tudi namenjen.
|