Eva Hercigova je pozdravila udelezence
Hrvaska zmagovalka Eva in Michel Levtan
Eva, Laris, Michel
Eva, Michel
Hrvaska zmagovalka
Larisa
Eva, Larisa
Direktor in ustanovitelj Metropolitana
Eva Hercigova
Laris, Eva in hrvaska zmagovalka
Eva s predstavnicama Max factorja
Eva rada fotografira
Proglasitev Hrvaske zmagovalke
|
Proctor and Gamble, Saatchi & Saatchi, Max Factor International in Metropolitan so blagovne znamke znane po celem svetu. V medsebojni poslovni povezavi so dala letošnjemu, že četrtemu lepotnemu tekmovanju za Max Factor International- Obraz leta 96 nagrado in s tem težo, ki vzbuja občudovanje kjerkoli v svetu.
Max Factor je ena od blagovnih znamk v lasti multinacionalke P. & G., zanjo pa opravlja marketinške storitve ena od treh največjih svetovnih advertising agencij Saatchi& Saatchi. Multinacionalka se je odločila, da bo letos dala lepotnemu natečaju za Max Factor močnejšo težo. K sodelovanju je pritegnila eno nabolj znanih agencij za modele, Metropolitan iz Pariza, sprega dveh velikih imen je omogočila, da je tekmovanje dobilo neverjetno visoke nagrade. Vsaka zmagovaka iz devetih vzhodnoevropskih držav, kjer poteka tekmovanje bo dobila pogodbo za delo modela v Metropolitanu, kjer ta prestižna agencija jamči, za zaslužek najmanj 150 000 ameriških dolarjev v dveh letih, kar je še več, kot običajno obljubljajo zmagovalki na največjih lepotnih natečajih na svetu, ki jih organizirata prestižni agenciji Ford in Elite, le s to razliko, da tam dobi toliko vredno pogodbo le prvouvrščena izmed predstavnic približno šestdesetih držav, Max Factor pa to obeta zmagovalki vsake države.
Naš medijski sponzor tekmovanja, revija Jana je objavila razpis, ki obljublja naši zmagovalki 75 000 ameriških dolarjev, pa je že ta vsota zbudila pri nekaterih "poznavalcih" naše lepotne scene dvome, ki so bili objavljeni v nekem štajerskem tabloidu.
In kako je prišlo do pol manjše vsote za našo zmagovalko kot pri drugih državah? Organizator je sprva nameraval nagrado 150 000 $ podeliti skupni zmagovalki tekmovanja iz Hrvaške in Slovenije, kasneje pa je sprevidel, da bi bilo bolj modro podeliti v vsaki državi posebno nagrado, pri čemer je vsoto pač prepolovil. Direktor in ustanovitelj Metropolitana Michel Levaton je povedal, da se tako modne kot tudi lepotne smernice spreminjajo in Metropolitan stavi prav na nove obraze iz držav Vzhodne Evrope. Ocenjuje, da bodo od enajstih zmagovalk vsaj tri dobile status manekenskih zvezd, ki v njihovi agencji zaslužijo 150 000 $ v zelo kratkem času, kaj šele kot v dveh letih, kot se v pogodbi zavezuje Metropolitan izplačati modelom.
Izbor deklet, ki so se prijavila na razpis v edijskem sponzorju, reviji Jana je organizator Aymeric Montlaur iz Metropolitana razširil tako, da je še posebej povabil nekatere bolj znane slovenske agencije naj prijavijo svoja perspektivna dekleta, kajti hotel je, da bodo na odru res najboljša od slovenskih obrazov. Tekmovanje je potekalo v naši najpopularnejši oddaji Planet In. Med desetimi lepoticami se je tako znašla tudi popularna Nataša Dobelšek, ki so jo opazili tudi v Italiji ter Ksenja Vlah, zmagovalko Janinega tekmovanja Model 95, ki jo je prijavil kar njen novi agent Hamed Bangoura, lastnik najbolj renomirane zagrebške agencije Mediken, ki je dva dni za tem organizirala hrvaški izbor. Mimograde, Hamed nam je zaupal,da namerava v kratkem odpreti ekspozituro svoje agencije tudi pri nas.
Zmagala je Larisa Drekonja iz Postojne, popolnoma svež obraz, ki jo je prijavila agencija Spark, petnajstletnica pa je s svojo vedrino in obrazom zvezde zmagala kljub temu, da ni tako visoka, kot so običajno manekenke. Larisa je na tiskovni konferenci po zmagi povedala da si zmage ni obetala in da bo z delo v Metropolitanu usklajevala s svojimi šolskimi obveznostmi, kajti glede na njeno mladost se ji zdi, da je šola ta trenutek le njena prva obveznost, manekenska kariera pa lahko še malce počaka. S svojim sproščenim nastopom je Larisa osvojila tudi novinarje, direktor Metropolitana pa je zagotovil, da bo možno usklajevati njeno delo modela tudi s šolskimi obveznostmi in Larisa bo tako odpotovala v Pariz februarja naslednje leto. Predstavnica Max Factorja Kira Behnert je zagotovila, da bo zmagovalka sodelovala tudi pri reklamnih akcijah za njihove proizvode, če bodo fotografski testi uspešni, v kar pa ne dvomimo.
Z agencijo S team/Bates Saatchi & Saatchi Advertising smo z našo zmagovalko in novinarji Jane obiskali hrvaški del tekmovanja , ki je potekalo v hotelu Intercontinental, kot gostja in članica žirije pa je bila prisotna tudi znana Eva Hercigova. Tako je našim sosedom uspelo k sodelovanju pritegniti (stroški za to so znašali menda okrog 25 000 $) svetovno znano manekensko zvezdo in so tako realizirali tisto, kar je v Sloveniji zaman obljubljal znani mariborski podjetnik in "založniški baron".
Larisa je sodelovala v intervjuju Stojana Auerja, ki ga je ta naredil za TVS z Evo Hercigovo, pa tudi na tiskovni konferenci se naša petnajtletnica ni prestrašila slave in je prelepi Evi zastavila nekaj vprašanj. Vsak si lahko na podlagi fotografij sam ustvari mnenje, ali je naša lepša od hrvaške predstavnice Max Factorja, očitno pa je bilo, da je vzbudila naša predstavnica med prisotnimi, zlasti tekmovalkami, neverjetno zanimanje, posebej še ker se je pred imenitni zagrebški hotel pripeljala s prestižno limuzino v pravem holivudskem stilu. Tudi na sprejem po tekmovanju se je Larisi v limuzini pridružil Aymeric Montlaur, predstavnik Metropolitana, kar že samo po sebi pove veliko o njenem ugledu.
Po mnenju vseh,ki so zalo deklico videli se je rodila nova zvezda, takega mnenja je tudi direktor in ustanovitelj Metropolitana Michel Levaton, ki nam je zagotovil, da se bodo za kariero dekleta posebej zavzeli.
|