NOVICE |
Clio
bo v naslednji generaciji dobil tudi sestrico z Vzhoda
|
Poslovno sodelovanje med francoskim Renaultom in japonskim
Nissanom je obrodilo nove sadove. Na skupni platformi spodnjega
razreda bosta grajena Clio tretje generacije in nova Micra.Ta
korak naj bi še povečal delež obeh znamk na trgu, katerima
že sedaj pripadajo najvišji prodajni uspehi v segmentu mestnih
vozil.
Nova Micra naj bi luč proizvodnje ugledala in s tem zamenjala
že sedaj 8 let star model konec leta 2002, vendar bo kot
koncept predstavljena že na letošnjem Frankfurtskem avtomobilskem
salonu, medtem ko čaka serijska proizvodnja Clia šele v
sredini leta 2003, do takrat pa bo še vedno aktualna nedavno
prenovljena izvedenka druge generacije.
Cliu bodo v začetku namenjeni trije bencinski motorji in
sicer 1.2, 1.4, in 1.6 litrski, kasneje pa se bo pridružil
še močnejši, namenjen športnim različicam. Dieselska bosta
dva, prvi 1.5-litrski podprt s turbinskim polnjenjem zraka
moči 65 ali 82 KM, drugi bo pa dvolitraš s 140 KM.
Nissan pa je namenil Micri novi litrski bencinski motor
z direktnim vbrizgom goriva, podobno tudi 1.4-litrski že
znani iz sedanje Micre. Močnejše agregate pa bo Micra prevzela
iz prihajajoče nove Primere. PaF, Saga Institute
|
RENAULT
S POLNO PARO
|
Zagotovo
najbolj razburljiva novost avtomobilskega salona v Ljubljani
se bo zgodila prav na razstavnem prostoru Slovencem najbolj
priljubljene znamke Renault. Novi clio, o katerem smo že
pisali, bo prav tam doživel svetovno premiero. Avomobil,
ki ga že izdelujejo v Revozu, bo slovenskim kupcem na voljo
junija, cene pa nam bodo pri Renaultu zaupali že maja. Na
salonu pa bodo prikazali tudi model avantime, za katerega
naj bi že sprejemali prednaročila. Poleg nove lagune, clia
V6 ter ostalih že znanih vozil pa bo predstavljen še čisto
novi traffic. Vse to bo razstavljeno na futuristično oblikovanem
razstavnem prostoru.
Zadnji
clio bo torej na zadnji dan salona zapeljal s tekočega traku
v Revozu, najbrž pa bo ta dan usoden tudi za sam tekoči
trak. Tovarna je namreč doživela temeljito prenovo in posodobitev,
ki pa upošteva tako zmanjšanje stroškov, kot tudi skrb za
manjše napore zaposlenih.
|
Novi
Clio na obzorju
|
Pri
Renaultu so končno tudi uradno predstavili prenovljenega
Clia, ki že nekaj časa buri duhove v javnosti. Sedanja verzija
vozi po cestah že od 1998 in potrebno je bilo narediti nekaj
sprememb.
|
Renault
vas tudi obleče
|
V klubu Metropol v Ljubljani je 4. aprila potekala prva
modna revija dopolnilnega programa Boutique Renault Sport.
Predstavili so svojo pomladno - poletno kolekcijo športnih
oblačil in izdali že peti katalog svoje ponudbe v slovenščini.
Za razliko od prejšnjih, sedanja kolekcija vsebuje predvsem
več damskih oblačil, ki jih do sedaj ni bilo.
|
Renault
prva avtomobilska znamka, ki je dosegla izjemnih 5 zvezdic
v preskusnih trkih Euro-NCAP
|
Konzorcij
Euro-NCAP je včeraj predstavil izide svojih preskusov pasivne
varnosti na kompaktnih enoprostorcih. Renault Scénic se
je s 4 zvezdicami izkazal kot eden najvarnejših modelov
a svojem razredu in tudi potrdil odlične ocene, ki jih je
pred tem dobil že Mégane.
|
PREDSTAVITEV:
LAGUNA II |
Povratnica
|
Kot
njena predhodnica, je tudi nova Laguna polna inovativnega
dizajna in vrhunske tehnike. Na cesti je ne bo mogoče zamenjati
za noben drug avto, saj je s svojo prepoznavno in unikatno
obliko res nekaj posebnega. Ostre poteze in prisekani robovi,
ki so značilni za t.i. "techno design", popolnoma
prevladujejo v zunanjosti in notranjosti avtomobila, kar
je trenutno največji trend v oblikovanju avtomobilov. Posebej
vpadljiva je sprednja maska, ki se razteza široko med prednjima
žarometoma. Boka se enakomerno dvigata proti zadnjemu delu,
kjer pa imamo dve možnosti zaključka. Prva možnost je običajen
limuzinski zadek, ki sicer skriva v sebi peta vrata, druga
možnost pa je kombijevski zadek, ki da vozilu resnično pečat
dinamičnosti. Limuzinska različica s petimi vrati nosi ime
Berline, kombijevski izvedbi pa se po novem reče Grandtour
(pri Renaultu vas bodo grdo gledali, če ga boste imenovali
kako drugače).
|
|
|